IKEA

Heej.. idag var det en lång dag som kmr handla om... MAAAT

först så jag & ayan till MC hon skulle köpa hamburgare och hon köpte pommes till mig hihihi (A)
sen åt vi och man får ju fylla på själv, och vi gjorde det igen, och igen . HEHE

sen så gick vi till IKEA och köpte mat för 5kr.. pizza,glass,kanelbulle,korv. HEHEHE
sen så fanns det glas som var till för vatten, men vi använde det till läsken,, buuuwsigaaaaaaa... men läsken bara stod där . HEHEH

hejdå vi är gamar

ni kan kolla på Kategorier nu vem som bloggar... för celli bloggar ju aldrig, det kmr vara jag. elr ayan :D

ses

hahaha korven,glassen & kanelbullen är mina.. muuuuuuuuuuums


vi var oxå i MC
haha och jagt skulle ''smaka'' ayan hamburgare jag tog typ halva hamburgaren... tihihi



Kommentarer
Postat av: Hanna

De där äter jag på ett år :O

2010-10-31 @ 07:34:37
URL: http://alltoommig.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej hanna! de där 2 pizza-bitarna är typ som 2 bitar från en pizza och glassen & kanelbullen är efterrätt !!

så daaaah!!



fast det där äter vi på 1 timme.. men aja. hihi skoja

2010-10-31 @ 14:59:55
Postat av: Mela

1 timme !!!! :O

ni äter det på mindre än 1 minut !!

2010-11-14 @ 18:20:57
URL: http://meelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0